مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۵ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت یک ماه در سطح شهرستان نکا به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با هماهنگی قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر شدند.

سرهنگ زارع گفت: در این عملیات‌ها در مجوع ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از متهمان کشف شد.

کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های طبیعی به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعات‌ی به یک کارگاه دپوی چوب جنگلی در حوزه استحفاظی جنگل‌های دارابکلا مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از کسب هماهنگی با مرجع قضایی از محل مورد نظر بازدید کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۱۵ تن چوب قاچاق در بازرسی از محل مورد نظر متهم خبر داد و گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متصدی این کارگان نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان بابلسر، مووضع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به ۲ سارق حرفه‌ای سابقه دار مظنون شدند.

سرهنگ اسدی گفت:پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۶ فقره سرقت خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

سارق خودرو در بابل به دام افتاد

سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و پلاک خودرو در سطح شهرستان بابل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری گفت:پس از هماهنگی با مرجع قضائی و با تشکیل تیم‌های عملیاتی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به سرقت ۵ خودرو و ۸ فقره پلاک خودرو‌ها در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف خودرو‌ها و اموال سرقتی از مخفیگاه متهم خبرداد و افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.