پور آیین با اشاره به بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهری دزفول گفت: نواقصی در تصفیه خانه مشاهده شد که باید هرچه سریع‌تر رفع شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا پور آیین رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: بازدید مشترک از تصفیه خانه شهری این شهرستان با همراهی بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت و اداره محیط زیست به منظور پیشگیری از بیماری‌ها و بروز مشکلات زیست محیطی احتمالی انجام شد.

او هدف از این بازدید را برنامه ریزی و اجرای راهکار‌های پیشگیرانه از بروز بیماری‌های منتقله از طریق آب و غذا و عمل به مصوبات وزارتی در پیک دوم التور (بیماری وبا) عنوان کرد و افزود: نواقصی در تصفیه خانه شهری مشاهده شد که باید مورد پیگیری و بررسی قرار بگیرند و به سرعت انجام شوند.

پور آیین با اشاره به قرار گرفتن در شرایط اپیدمی کرونا و وضعیت قرمز کشور و استان خوزستان، اظهار داشت: در همه بازدید‌هایی که از مراکز دولتی و خصوصی با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، همزمان با آن نیز رعایت شیوه نامه بهداشتی مربوط به دوران همه گیری کرونا ویروس بررسی می‌شود و در صورت مشاهده تخلف اخطاریه صادر خواهد شد، ضمن اینکه از شهروندان خواهشمندیم هرگونه تخلف در ادارات و اماکن و اصناف سطح شهر را گزارش دهند تا با آنها بطور جدی برخورد شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.