کارکنان تصفیه خانه آب سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تلاش کرده اند تا برخی وابستگی‌های فنی خود را به شرکت‌های خارجی قطع کنند.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در بازدید از تصفیه خانه سربندر گفت: ما پارسال در بهره برداری و نگهداری از تاسیسات تصفیه خانه، با پذیرش مقداری ریسک، به نیرو‌های داخلی اعتماد کردیم و نتیجه‌ی مثبت اعتمادمان را گرفتیم و از این پس با اعتماد به نفس بیشتری دست شرکت‌های خارجی را از انحصار فنی و تخصصی کوتاه می‌کنیم.

او  ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه برای شجاعت در انجام تعمیرات تجهیزاتی که پیش از این برای انجام به بیرون وابسته بودیم افزود: از این پس نیز با دادن اختیارات و تجهیز نیاز‌های سخت افزاری، شما را برای انجام کار‌های بزرگتر حمایت می‌کنیم و این فرایند موجب افزایش توانمندی شما خواهد شد.

تعمیرات اساسی دو دستگاه الکتروپمپ ۸۳۵ کیلو وات ایستگاه پرفشار، تعمیرات اساسی ۷ دستگاه ترانسفورماتور، تلاش جهت مهندسی معکوس برد‌های الکترونیکی، تعمیر اساسی الکتروپمپ‌های ۱۶۵ کیلووات کم فشار برخی از کار‌های نیرو‌های جوان این واحد در شش ماه سال جاری بوده است.

تصفیه خانه‌ی سربندر، بخشی از سیستم آبرسانی منطقه است که وظیفه‌ی تامین و ذخیره سازی آب مورد نیاز صنایع پتروشیمی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.