رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: واحد‌های تولیدی راکد در استان اردبیل تا پایان امسال به چرخه تولید باز می‌گردند.

رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از برنامه ریزی برای فعال سازی واحد‌های راکد قابل احیا خبر داد و گفت: تعداد ۷۵ واحد تولیدی راکد در برنامه کاری سازمان قرار داشت که تاکنون حدود ۴۰ واحد فعال سازی شده و مابقی نیز رصد می‌شوند که تا پایان امسال به چرخه تولید بازگردند.

او بیان کرد: محور بحث واحد‌های احداثی که برای اولین بار احداث می‌شوند که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعداد ۱۵۰ واحد تولید در برنامه کار خود قرار داده بود که تا پایان سال به بهره برداری برسند که تاکنون ۱۰۲ مورد محقق شده و مابقی هم طبق زمان بندی تا پایان امسال به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ایجاد طرح توسعه و استفاده از ظرفیت خالی واحد‌های تولید، ۵۰ واحد تولید در برنامه کاری در نظر گرفته شده بود که با رایزنی‌های به عمل آمده با صاحبان واحد تولیدی تا کنون ۱۷ واحد از جمله واحد نساجی اردبیل در طرح توسعه عملیاتی شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.