سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: شرایط عرضه محصولات کسب و کار‌های خرد که به همت زیرمجموعه تسهیل گران جوانان هلال احمر تولید شده است را فراهم می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، ابراهیم بابایی سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان، در جلسه هم اندیشی با تسهیلگران جوان کسب و کار‌های خرد هلال احمر شهرستان کرمان، گفت: با هدف حمایت و ترویج کارآفرینی در بین اعضای سازمان جوانان، شرایط فیزیکی برای عرضه محصولات تولید شده به همت زیر مجموعه‌های تسهیل گران طرح کسب و کار‌های خرد را فراهم می‌کنیم.

او در این دیدار با اشاره به اهمیت پیشرفت فعالیت تسهیل گران، بیان کرد: ارتقا و توانمندسازی اعضای جوانان در حوزه کارآفرینی از اهداف ورود سازمان جوانان در بخش کسب و کار‌های خرد است.

بابایی با توجه به تبیین مشکلات تسهیل گران در خصوص فعالیت‌های کسب و کار‌های خرد عنوان کرد: شفاف سازی برنامه‌های شرکت مجری طرح کسب و کار‌های خرد در خصوص نحوه همکاری با تسهیلگران و نحوه پرداخت حق و حقوق آنان از سوی معاونت امور جوانان نیز پیگیری خواهد شد.

سرپرست معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: شالبافی و میناکاری نیز به همت گروه‌های تسهیلگران بردسیر راه اندازی و فعال شده است که به همین منظور نمایشگاهی از تولیدات کسب و کار‌های خرد در محل جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر به مدت یک هفته برگزار شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: هلال احمر ، کسب و کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.