حجت الاسلام صمد اسلامی از اساتید مدرسه علمیه معصومیه قم دارفانی را وداع گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام علی قنواتی، مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم در پیام تسلیتی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام  صمد اسلامی از اساتید مدیر مدرسه علمیه معصومیه آورده است:

خبر ارتحال جناب حجت الاسلام و المسلمین اسلامی رحمه الله علیه که از سرمایه‌های علمی و معنوی حوزه واز اساتید اخلاق و مربیان دلسوز مدرسه مبارکه معصومیه بودند، مایه تاسف و تاثر بنده و مجموعه کادر، اساتید، طلاب و فارغ التحصیلان مدرسه گردید و ارتحال ایشان، ثلمه وخسران بزرگی است که به آسانی جبران نمی گردد.

رضوان خدا بر این مرد بزرگ که اهل ولایت و وجودش لبریز از محبت الهی و حضرات معصومین علیهم السلام و شاگردان مکتب امام صادق (ع) و سربازان حضرت حجت (عج) بود.


اهتمام بسیار عجیبی در نقش پدری برای شاگردان و دیگر طلاب مدرسه داشت.


گاهی هر روز ساعت‌های زیادی برای تفقد و گفت و گو و پاسخ به سوالات علمی و تربیتی طلاب و فضلا اختصاص می داد و در اکثر ایام همراهی طلاب جوان را در مسیر رفت و برگشت خانه تا مدرسه می پذیرفت.

سوز عجیبی نسبت به رفع معضلات طلاب داشت و نکات و قطعا خاطرات شیرینی از محضر شریفش در خاطر شاگردان و ارادتمندان ایشان وجود دارد.


با این که شخصیتی عالم بود، ولی مردم دار بود و از انس و ارشاد جوانان غافل نمی شد.

داغ بسیار بزرگی است و مجموعه مدرسه علمیه معصومیه قدردان خدمات علمی و تربیتی ارزشمند ایشان در تربیت طلاب و فضلا است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم و همه شاگردان و ارادتمندان ایشان، رحمت و مغفرت خاص الهی و شفاعت حضرات معصومین علیهم السلام را برای ایشان مسئلت می نمایم.

منبع:خبر حوزه

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار