بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقبال از من به گونه ای بود که انگار یک سال در پرسپولیس بازی کرده ام. از لحاظ فوتبالی شروع کار سخت بود. یک بازی دوستانه با شهرخودرو داشتیم و سپس رقابت های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد. تمام بازیکنان اعتقاد داشتند پرسپولیس کارهای بزرگی انجام می دهد. ۹ سال پیش در استادیوم بازی پرسپولیس را دیدم و عکس آن در فضای مجازی پخش شد. چند بار زمین خوردم و بلند شدم. هدفم از اول پرسپولیس بود.

او گفت: از گل محمدی تشکر می کنم. ماساژور، دکتر و تمام افراد پشت پرده تلاش کردند. تمام بازی ها برای ما حکم فینال را داشت. دقیقه یک و ۹۰ وحید امیری یکی بود. خیلی با دوندگی های خودش به من کمک کرد. امیری پسر دوست داشتنی و با ادبی است.

آل کثیر بیان کرد:۶ یا ۷ سال پیش بود که مقابل سیاه جامگان آن خوشحالی گل (کوچک کردن چشم) را انجام دادم. اگر کسی را با این خوشحالی ناراحت کردم عذرخواهی می کنم.

آل کثیر تصریح کرد: داخل آسانسور بازیکنان به من گفتند که محروم شده ام. وقتی پایین آمدم یحیی گل محمدی به شدت ناراحت بود. او موضوع محرومیت را به من گفت. در آن لحظه مظلومیت تیم را در چشم بازیکنان دیدم. گل محمدی بغض کرده بود و مثل یک پدر تیم را جمع کرد. غیرت خریدنی نیست و دیدم که بچه ها فقط برای پیروزی به میدان رفتند. ۱۰ نفره شدیم و تیم حریف را بردیم. درست است که من قربانی شدم و از آقای گلی فاصله گرفتم اما مهم پیروزی تیم بود.

او گفت: خیلی از مردم مثل آن پسر بچه گل فروش از پیروزی ما خوشحال شدند. از روز اول رفاقت را بین بازیکنان دیدم. من با کنعانی زادگان هم اتاق بودم. به کنعانی زادگان گفتم خوشحالی گلت را برای بازی آخر نگه‌دار. از همشهری های خوزستانی خودم تشکر می کنم. فقط در زمین می توانم محبت ها را جبران کنم. از تمام آبادانی ها تشکر می کنم زیرا با وجود یک سال سخت از لحاظ مالی، سال خوبی را از نظر فوتبالی داشتیم.

آل کثیر اظهار داشت: در بازی دوم روی صحنه پنالتی مصدوم شدم. با عکس گرفتن مشخص شد که انگشتم شکسته است. بعد از اینکه چنین وضعیتی رخ داد نمی شد بازی کرد اما به گل محمدی گفتم که انگشت خودم است و دوست دارم بازی کنم. تیمی که می خواهد قهرمان شود، سر هم می دهد. در بازی با الشارحه به وحید امیری گفتم مصدوم هستم و جور من را بکش.

او بیان کرد: من با اسکوچیچ کار کرده ام . او از نظر فنی فوق العاده است. یک سال کاری با اسکوچیچ به اندازه ۱۰ سال روی کار من تاثیر گذاشت.

آل کثیر گفت: خیلی از من حمایت شد و دوست دارم که ایستاده از تمام ملت ایران تشکر کنم . مهاجمان النصر سطح فوق العاده ای داشت اما مدافعان ما به خوبی این بازیکن را مهار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار