مدیرکل دفتر بازرسی استانداری سمنان با بیان اینکه بیماری کرونا در استان دوباره طغیان کرده است، گفت: احتمال وضع مقررات سخت‌گیرانه در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، قاسم شریفی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد مقابله با کرونای استان گفت: این روزها، شاهد طغیان مجدد کرونا در استان هستیم و شرایط در ماه‌های گذشته برای مسئولان کادر درمانی و بهداشتی دشوار بوده است از سوی دیگر غالب مبتلایان کرونا دچار بیماری خفیفی شده و بهبودی پیدا می‌کنند، اما این بیماری می‌تواند برای برخی از شهروندان مخاطره‌آمیز باشد لذا رعایت بهداشت عمومی الزام اصلی است.

او افزود: اطلاع رسانی به افرادی که ساکن مناطق پرخطر هستند یا در بازه زمانی ۱۴ روز گذشته به این مناطق سفر کرده‌اند، یکی از اقداماتی است که باید صورت پذیرد ،  اگر مردم مطلع شوند که در چه مناطقی از شهر، یا در چه اداراتی حضور فعالِ ویروس را داریم، قطعاً خود مراقبتیِ بیشتری خواهند داشت.

شریفی ادامه داد:  رفتار مدیران و کارفرمایان نباید به گونه‌ای باشد که مبتلا شدن به این بیماری، ننگ و عار تلقی شود. کرونا یک بیماری مثل همه بیماری‌ها بوده و فرد ممکن است به یک دلایلی مبتلا شود و لذا وقتی مبتلا شد باید برای حفظ جان خود و همشهریان و همکارانش و به عنوان وظیفه‌ای شرعی به اطرافیان، خانواده، آن را اطلاع دهد.

انتهای پیام / گ 

 

 

برچسب ها: کرونا ، مقررات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار