فرماندار اردبیل گفت: ۴۵ واحد فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: ۴۵ واحد فناور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه اندازی شده است که این واحد‌ها نقش اساسی در توسعه اشتغال و اقتصاد منطقه داشته است.

او رویکرد دانشگاه آزاد واحد اردبیل را در کنار تحصیل و آموزش فراهم کردن شرایط اشتغال با استفاده از مهارت آموزی عنوان کرد و افزود: نیاز است در این زمینه اهتمام ویژه صورت گیرد تا دغدغه و نگرانی‌های دانشجویان در حوزه اشتغال فراهم شود.

فرماندار اردبیل راه اندازی مرکز سنجش سلامت در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: این مرکز یکی از مجهزترین مراکز بوده و در راستای خدمات رسانی و ارج نهادن به سلامت مردم و اشتغال و آموزش بسیار مهم است.

امامی یگانه بیان کرد: ایجاد محصولات دانش بنیان در دانشگاه آزاد را اولویت عنوان کرد و افزود: در این زمینه ۴۰ محصول دانش بنیان تولید و وارد چرخه تولید شده است.

او تصریح کرد: راه اندازی دانشکده‌های جدید نیز با توجه به ظرفیت‌ها و نیاز‌های منطقه از جمله دانشکده آب درمانی و فرهنگی نیز مبنای کاراست و رشته‌های جدید نیز با توجه به نیاز منطقه در دانشگاه ایجاد شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.