۳۲۳ هزار و ۱۵۰ خانواده در استان چهارمحال و بختیاری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سیامک حیدری مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری، از برخورداری ۳۲۳ هزار و ۱۵۰ خانواری جمعیت شهری و روستایی استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۳۳۱ هزار و ۴۰۱ مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.

او افزود: از این تعداد، ۲۳۳ هزار و ۶۳۴ مورد در حوزه شهری و ۹۷ هزار و ۷۶۷ مورد در حوزه روستایی است که سه هزار و ۴۹۴ اشتراک آن، در شش ماهه نخست امسال واگذار شده است.


بیشتر بخوانید


حیدری با اشاره به اینکه تاکنون ۳۹ شهر از ۴۰ شهر و ۵۰۹ روستا از مجموع ۹۴۶ روستای استان از این نعمت الهی برخوردار شده اند و عملیات گازرسانی به شهر بازفت به عنوان چهلمین و آخرین شهر استان، مراحل پایانی خود را می‌گذراند اضافه کرد: علاوه بر این شهر، تعداد ۳۴ روستای شهرستان کوهرنگ نیز عملیات گازرسانی آنان در حال اجرا است که همگی این پروژه‌ها تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، ضمن آن که با پیوستن این شهر به شبکه گاز، در حوزه شهری به آمار صد در صدی گازرسانی دست خواهیم یافت.

او طول شبکه اجرا شده استان را بیش از پنج هزار و ۹۲۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: مقدار ۷۷ کیلومتر از شبکه اجرا شده مربوط به شش ماهه نخست امسال است.

حیدری تعداد مصرف کنندگان حوزه صنعتی و کشاورزی در شش ماهه ابتدایی امسال را ۳۴ مورد عنوان کرد و افزود: در مجموع در شش ماهه نخست حدود ۷۷۲ میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده که حدود ۲۶۰ میلیون متر مکعب آن در حوزه صنعتی است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.