با تلاش ماموران انتظامی شهرستان زاهدان، سارقان موبایل قاپ خیابان بزرگمهر دستگیر شدند.


سردار "احمد طاهری"جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی توام با خشونت در خیابان بزرگمهر زاهدان و انتشار تصاویری از صحنه سرقت در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان با اشاره به پیگیری ویژه ماموران انتظامی شهرستان زاهدان برای شناسایی و دستگیری این سارقان، افزود: مأموران با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات فنی با راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، خودرو سارقان را در یکی از خیابان‌های شهر مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت در یک اقدام غافلگیرانه نسبت به توقیف خودرو و دستگیری راننده آن اقدام کردند.

سردار طاهری با بیان اینکه در بازرسی از خودرو متهم دستگیر شده یک عدد چاقوی بزرگ، یک عدد قیچی کوچک، ۲ عدد چماق و یک عدد میله آهنی کشف شد، خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد که این متهمان نیز در ۲ عملیات مجزا به صورت غافلگیرانه نیز دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ۳ نفر متهم دستگیر شده به ۵ فقره موبایل قاپی اعتراف و ۲ دستگاه خودرو که با آن‌ها اقدام به سرقت می‌کردند نیز توقیف شد.

سردار طاهری تاکید کرد:پلیس با مخلان نظم و امنیت که با اقدامات مجرمانه خود در صدد برهم زدن آرامش شهروندان هستند به شدت برخورد می‌کند و اجازه نخواهد تا فضای امن جامعه و احساس امنیت مردم توسط این قبیل افراد خدشه دار شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار