رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه چرخش خانوادگی بیماری کرونا از تهدید‌های جدی این بیماری محسوب می‌شود گفت: این امر تنها از سوی مردم قابل کنترل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، با بیان اینکه، چرخش خانوادگی بیماری کرونا امروز از تهدید‌های جدی این بیماری محسوب می‌شود افزود: این امر تنها از سوی مردم قابل کنترل است و حاکمیت نمی‌تواند در این زمینه محدودیتی اعمال نماید.

او افزود: با توجه به محدودیت منابع کشور ارائه تسهیلات خارج از توان کشور است، لذا در جا‌هایی به ناچار، مجبور به اجرای محدودیت‌هایی در مکان‌های شلوغی هستیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.


بیشتر بخوانید


شیرانی اضافه کرد: با توجه به اعمال محدودیت و اعلام تعطیلی‌ها در هر یک از صنوف و مراکز، نظارت بر اجرای این محدودیت‌ها با متولی و دستگاه مربوطه خواهد بود.

او ادامه داد: هیچ مصوبه و تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا خالی از اشکال و اشتباه نیست و قطعا خسارات و عوارضی برای عده‌ای از اقشار ایجاد می‌کند، ولی مزایای این تصمیمات در شرایط کنونی بیشتر از عوارض آن است.

شیرانی گفت: سیستم بهداشت و درمان، اعمال محدودیت‌ها در درجه دوم و رعایت دستورالعمل‌ها از سوی مردم، خودداری از رفت و آمد‌های غیر ضروری و کاهش معاشرت‌ها با توجه به اینکه چرخش بیماری خانوادگی شده است در اولویت است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار