رئیس پلیس راه خوزستان گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونا در استان، سفر‌ها به ویژه پایان هفته‌ها در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص وضعیت تردد جاده‌ای در شرایط قرمز استان، گفت: وضعیت تردد به گونه‌ای نیست که بگوییم با اعلام وضعیت قرمز، سفر‌ها کاهش یافته است و به ویژه در پایان هفته‌ها مانند قبل از شیوع کرونا، سفر‌های بین شهری  در حال انجام است.

او افزود: با وجود اینکه در ابتدای سال و اوایل شیوع ویروس کرونا، همکاری خوبی از سوی مردم شاهد بودیم، اما پس از آن مردم دچار روزمرگی شدند و کرونا را رها کردند.

دولتشاهی بیان کرد: قطعا وضعیت تردد جاده‌ای در مهرماه پارسال به دلیل تردد مردم به سمت مرز‌ها برای مراسم اربعین حسینی متفاوت بوده است، در مهرماه و آبان‌ماه سال قبل شاید بیشترین تردد را نسبت به سال‌های گذشته داشتیم بنابراین نمی‌شود وضعیت تردد این بازه زمانی را با پارسال مقایسه کنیم.

رئیس پلیس راه خوزستان در زمینه احتمال اعمال محدودیت در تردد‌های بین شهری اظهار داشت: باید از سوی ستاد ملی یا ستاد استانی مقابله با کرونا به ما دستور دهند که هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته شده است، اما آنچه در این شرایط اهمیت دارد رعایت مردم است در غیر این صورت مانند وضعیت کنونی، موارد بیماری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار