سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: با توجه به رعایت نکردن نکات بهداشتی، تعدادی از شهر‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به افزایش شیوع بیماری و قرمز شدن برخی شهر‌ها گفت: با این وضعیت که پیش می‌رویم و با توجه به رفت و آمد‌های بین شهری، یقینا همه شهر‌های خوزستان درگیر خواهند شد همچنین اتفاق تلخی در حال رخ دادن است که پس از چند هفته آرامش، به دلیل بی‌مبالاتی و  رعایت نکردن شیوه‌نامه‌ها از سوی برخی مردم، تعدادی از شهر‌های استان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

او افزود: از مردم خواهش می‌کنیم همکاری روز‌های نخست را داشته باشند و قوانین بهداشتی را رعایت کنند و موضوع را جدی بگیرند که اگر شرایط به گونه‌ای دیگر رقم بخورد، مجبور به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در برخی از شهر‌ها هستیم.

نجاتی با اشاره به حرکت برخی افراد به سمت مرز‌ها در آستانه اربعین، بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا، عراق اجازه ورود زائران در اربعین را نخواهد داد بنابراین امسال ۲ مرز شلمچه و چذابه پذیرای هیچ زائری به سمت کربلای معلا نیستند و هیچ موکبی برپا نخواهد همچنین برنامه اربعین امسال متفاوت برگزار می‌شود و هیچ اعزامی به عراق نداریم، چراکه کشور عراق از ورود زائران جلوگیری می کند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.