حوادث امروز دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۱۴ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

سارقان تابلوها و علائم جاده‌ای در شوشتر دستگیر شدند

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلو‌ها و علائم جاده‌ای در محور‌های ورودی این شهرستان، ماموران آگاهی این فرماندهی بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک که سارقان به محض رویت ماموران اقدام به فرار کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و ۲ سارق دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهمان یک دستگاه هوابرش و ابزار آلات، ۳ پایه دوربین جاده‌ای و یک عدد چراغ راهنمای جاده و مقادیری آهن الات کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند و باتوجه به اینکه ماموران نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی درحال برقراری امنیت هستند، از عموم شهروندان خواهشمندیم ضمن هوشیاری با پلیس همکاری لازم را درانجام ماموریت‌ها محوله داشته باشند.

سارق محتویات خودرو در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۳ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق محتویات داخل خودرو را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم یک عدد باطری و ۲ حلقه چرخ زاپاس خودرو سرقتی کشف شد، افزود: سارق مذکور در بازجویی پلیس به ۷ فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضایی با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.