حوادث امروز دوشنبه ۷ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۷ مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری ۲ کیف قاپ حرفه‌ای و اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در برخی مناطق شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با اقدامات اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی هویت سارقان را شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد: فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در پایان افزود: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۳ فقره سرقت کیف قاپی در نقاط مختلف شهرستان اهواز اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۱۵ نفر از اراذل و اوباش ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی ماهشهر موفق شدند ۱۵ نفر از اراذل و اوباش را که سابقه درگیری، تیراندازی، سرقت به عنف، سرقت مسلحانه و حمل سلاح غیرمجاز را داشته در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیر کنند.

او  افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چندین قبضه سلاح غیرمجاز و اموال مسروقه کشف شد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ پاپی عنوان کرد :شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۳ خورده فروش سابقه دار مواد مخدر در شادگان دستگیر شدند

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده وجرم خیز با هدف شناسایی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ در شادگان، از سوی ماموران انتظامی این فرماندهی در ۲۴ ساعت گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در زمینه اجرای این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳ خورده فروش سابقه دار و متواری را شناسایی و طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۸۹۵ گرم حشیش، ۱۳۰ گرم تریاک و ۱۳ گرم شیره تریاک که بسته بندی و آماده فروش بوده به همراه ۲ دستگاه ترازوی توزیع مواد کشف شد.

سرهنگ جماشیانی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند و هدف از اجرای این طرح، نا امن کردن فضا برای سوداگران و مخلان امنیت بوده و این طرح به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.