سعدالدین گفت: دستگاه های اجرایی به ارباب رجوع و مراجعین بدون ماسک خدمات ارائه نمی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعدالدین مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: بالاترین نماد مبارزه با کرونا در سطح ادارات استفاده از ماسک می‌باشد که بر اساس آمار، در بیش از ۹۱ درصد از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از ماسک بصورت کامل استفاده می‌شود.

او افزود: ۱۰ اکیپ تخصصی در طی دو روز گذشته از ۵۰ دستگاه اجرایی بازدید و بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و اجرای بخشنامه‌ها و فرم‌های بازرسی، نظارت نموده اند.

مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند بر اساس قرارداد داخلی امور اجرایی را به صورت دور کاری به کارکنان واگذار نمایند.

سعدالدین ابراز داشت: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، برای مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دستورالعمل‌ها و ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند، بستگی به تعداد دفعات و نوع تخلف از موازین بهداشتی از تذکر تا سه ماه انفصال از خدمت در نظر گرفته شده است.

دیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان ادامه داد: مردم استان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و عدم رعایت موازین بهداشتی، موارد نقض قوانین را به سامانه ۱۱۱ و یا دانشگاه علوم پزشکی و یا شماره ۲۱۲۹۳۰۸ کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا مستقر در استانداری سمنان اعلام نمایند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار