مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

اتاق همفکری اولیا و مربیان محل تعامل و تبادل افکار است

نیسی گمراوی اتاق همفکری اولیا و مربیان را محل تعامل و تبادل افکار دانست و گفت: اولیا مطالبه گران اصلی مدرسه هستند.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه افتتاح اتاق همفکری اولیا و مربیان که در دبیرستان متوسطه اول توانا با حضور کایدان زاده رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اولیا مطالبه گران اصلی مدرسه هستند و راه اندازی اتاق هم فکری و هم اندیشی برای انجمن و اولیا ضروری است.

او با اشاره به اینکه معلمان ایثارگران واقعی هستند، افزود: کار معلمی کار سختی است و اگر معلمی بخواهد خوب کار انجام دهد و نظام تعلیم و تربیتی را ادامه دهد باید عاشق و دلسوز باشد.

اتاق همفکری اولیا و مربیان محل تعامل و تبادل افکار است

نیسی گمراوی ظرفیت و توانمندی خانواده که رکن اصلی تعلیم و تربیت دانست و بیان داشت: مدرسه مهمترین نهادی که دانش آموز هم آموزش و تربیت یاد می‌گیرد، استفاده کرد و در سند تحول بنیادین هم بیشتر از ۲۰ بار به کلمه و نقش خانواده اشاره شده است و اگر امروز اعتقاد داریم که نقشه راه سند تحول است، باید این مشارکت را جدی بگیریم و اهمیت بدهیم و اگر آسیبی وجود دارد به دلیل ناتوانی در قرار دادن دو نهاد اولیا و مربیان در کنار یکدیگر است.

اتاق همفکری اولیا و مربیان محل تعامل و تبادل افکار است

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تصریح کرد: راه اندازی اتاق اولیا ضروری است و هر اندازه می‌توانید اتاقی برای مشارکت والدین در مدارس داشته باشید، چراکه باعث افزایش حس رقابت در دانش آموزان می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.