روابط عمومی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اعلام کرد: ۲ مقاله از اساتید این دانشگاه به عنوان مقالات پر استناد جهان معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول، براساس تازه‌ترین گزارش موسسه Clarivate Analytics در پایگاه شاخص‌های اساسی علم که در ماه ژانویه منتشر شد، ۲ مقاله اعضای هیات علمی این دانشگاه به عنوان مقالات پر استناد در جهان معرفی شدند.

مقاله احمد قاسمی عضو هیات علمی دانشکده برق و کامپیوتر که در مجله Energy به چاپ رسیده است یکی از این مقالات است، ضمن اینکه یکی دیگر از این مقالات نیز مقاله دکتر مجتبی شفیعی عضو هیات علمی گروه مهندسی شیمی است که در مجله Engineering Applications of Computational Fluid Mechanics چاپ شده است.

مقالات پراستناد مقالاتی هستند که در بین یک درصد برتر مقالات دسته خود قرار گیرند و بازه زمانی برای محاسبه مقالات مقالات پراستناد یک ساله است. ضمن اینکه پایگاه شاخص‌های اساسی علم هر ۲ ماه یکبار لیست مقالات برتر چاپ شده از سوی همه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های جهان را منتشر می‌کند و مقالات برتر شاخص مناسبی جهت سنجش کیفیت پژوهش‌های انجام شده در این موسسات هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.