شهردار شهرکرد گفت: جهت انجام امور خدمات شهری، انتخاب پیمانکار نباید به صورت انحصاری باشد و باید از ظرفیت تمامی شرکت‌های توانمند استفاده شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در نشست شورای معاونین و مدیران این شهرداری با اشاره به انتخاب پیمانکار خدمات شهری با بیان اینکه نباید انتخاب پیمانکاران برای انجام امور خدمات شهری شهرداری شهرکرد به صورت انحصاری و در اختیار عده‌ای خاص صورت پذیرد، اظهار داشت: کنترل و تذکرات لازم در طول خدمات به پیمانکاران باید داده شود تا ضمن انجام امور خدمات شهری که یک وظیفه حساس است، حق و حقوق کارگران مورد بی‌توجهی قرار نگیرد.

او با اشاره به نظارت دقیق بر انجام کار پیمانکار خدمات شهری افزود: نظارت صحیح بر اجرای قرارداد به مراتب مهم‌تر از انتخاب پیمانکار است چراکه نظارت صحیح سبب مطلوبیت کار می‌شود.


بیشتر بخوانید


عبدالغنی اضافه کرد: در حال حاضر تا برگزاری مناقصه مجدد و انتخاب پیمانکار کارآمد و توانمند، کار‌های خدمات شهری توسط نیرو‌ها و با ماشین‌آلات شهرداری به مدت سه ماه انجام و کار نظارت توسط اکیپ‌های مختلف به صورت شبانه‌روزی مدیریت و انجام می‌شود.

او ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم جهت نظافت شهری و رفت و روب معابر و کوچه‌ها انجام شده است، اما می‌طلبد شهروندان همکاری لازم را با مدیریت شهری داشته باشند تا بتوانیم در اسرع وقت شرکت کارآمد را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.