مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: ثبت خاطرات و تجربیات پزشکان مدافع سلامت و همچنین خانواده‌های شهدای سلامت مشهد با همکاری مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی در مشهد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکترمسعود زحمتکش مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه ثبت خاطرات و تجربیات پزشکان مدافع سلامت در مشهد با موضوع کرونا آغاز شد،گفت: با توجه به این که بسیاری از تجربیات و خاطرات پزشکان و کادر درمان ما در این روز‌های کرونایی ارزش تاریخی دارد و ثبت آن برای انتقال به نسل‌های آینده ضروری است اجرای این پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

او ضمن دعوت از آن دسته از پزشکان و پرستاران مشهدی که تجربیات و خاطرات ارزشمندی در جریان مواجهه با بحران کرونا دارند، افزود: کادر بهداشت و درمان به ویژه پزشکان ما در این بحران با شجاعت و اقتدار ایستادند و با به خطر انداختن جان خود حافظ سلامت و جان هموطنانمان شدند از این رو ثبت این فداکاری‌ها و رشادت‌ها در تاریخ، وظیفه ماست.

پزشکان و پرستاران علاقه‌مند به ثبت تجربیات و خاطرات خود در مواجهه با پاندمی کرونا می‌توانند از طریق برقراری تماس با شماره تلگرامی ۵۱۲۹۰۸ ۰۹۰۲۰ از نحوه مشارکت در این پروژه کسب اطلاع کنند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.