رییس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: اعتباری بالغ بر۲۰ میلیارد تومان از وزارت بهداشت برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان مهر مادر تربت جام جذب کرده ایم.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت:با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۳۸۱قلم تجهیزات پزشکی شامل ملزومات طب تصویری، آی سی یو، ان آی سی یو، اورژانس، دیالیز، تجهیزات بخش زنان و زایمان، بستری و درمانگاهی به ارزش ۲۰میلیارد تومان در چند روز آینده از طریق وزارتخانه تحویل دانشکده علوم پزشکی تربت جام خواهد شد.

او افزود:در اقدامی دیگر، ملزومات حفاظت فردی برای مدافعان سلامت، از کشور چین تحویل گرفته شده و اقدامات اداری آن نیز انجام شده و تا چند روز آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:تجهیزات تصویربرداری جدیدی برای بیمارستان سجادیه تربت جام خریداری شده است که به زودی نصب و راه اندازی می‌شود.همچنین راه اندازی ام ار آی اولویت اصلی است که اقدامات اداری آن انجام شده و بعد از ترخیص از گمرک به زودی در بیمارستان سجادیه بخش ام ار آی نیز راه اندازی می‌شود.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.