با همدلی و مشارکت خیرین در سرخس، بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام محمد بختیاری امام جمعه شهرستان مرزی سرخس گفت: با توجه به مشکلات بیمارستان لقمان این شهرستان در زمینه کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی، با همدلی و مشارکت مردم و خیرین، بیش از ۸۰۰ میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی و درمانی و مخزن اکسیژن ساز جمع آوری و در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مبلغی از کمک‌های مردمی نیز در قالب بسته‌های معیشتی هزینه شده و این بسته‌ها در بین اقشار آسیب پذیر به خصوص افرادی که به واسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند، توزیع شده است.

امام جمعه سرخس ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش احسان و همدلی نیز بیش از چهار هزار بسته معیشتی در سطح شهرستان سرخس توزیع شده است.

حجت الاسلام بختیاری بیان کرد: با توجه به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی، امسال سفره پهن کردن در حسینیه‌ها و مساجد نداریم لذا از هموطنان و افرادی که نذوراتی دارند تقاضا داریم نذر‌های خود را تبدیل به بسته معیشتی کرده تا به عنوان بسته معیشتی در اختیار اقشار مستضعف قرار بگیرد.

او تصریح کرد: در ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بنا داریم مرحله سوم رزمایش احسان و همدلی را با پویش یا حسین (ع) راه اندازی کرده تا در این ایام پربرکت نذورات مردمی را جمع آوری کنیم تا بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر مرتفع شود.
 
همزمان با شیوع ویروس کرونا به جهت کمبود تجهیزات پزشکی در بیمارستان لقمان، " پویش یا علی " برای خرید تجهیزات پزشکی در این شهرستان راه اندازی شد.

انتهای پیام//م.ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.