مدیر کل پدافند غیر عامل استان قزوین گفت: بانک‌ها باید برای نظارت برفعالیت شعب تیم بازرسی تشکیل دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، افشار مدیر کل پدافند غیر عامل استان در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گفت: استفاده از خودکار عمومی و رعایت  نکردن فاصله اجتماعی از رعایت نکردن موارد بهداشتی در بانک‌ها ست که برای حل این موضوع باید تیم بازرسی برای نظارت بر شعب فعال شود.

او اضافه کرد: بخشی از فعالیت‌هایی که مرتبط با کارمندان شامل داشتن حفاظ پلاستیکی و زدن ماسک است، رعایت می‌شود، اما همچنان به افراد بدون ماسک خدمات می‌دهند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان گفت: در بانک‌ها از نوبت دهی دستی استفاده می‌شود که باید برای حل این مشکل هم برنامه ریزی کرد.

افشار در ادامه بر تامین امکانات مناسب برای ضد عفونی کردن دستگاه‌های خود پرداز تاکید کرد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان هم در این جلسه گفت: در اربعین هیچ گونه مراسم، تجمع و پیاده روی برگزاری نمی‌شود.

حبیبی از مردم استان خواست به سمت مرز‌های عراق نروند چراکه مرز‌های این کشور بسته است و دولت عراق نیز خدماتی به زائران نخواهد داد.

وی با بیان اینکه از دستگاه‌های فرهنگی خواسته شده است تا مراسم اربعین را در فضای مجازی برگزار کنند، اضافه کرد: دعای اربعین از بلند گو‌های مساجد و حسینیه‌ها و همچنین از خودرو‌هایی که در سطح شهر رژه خواهند رفت پخش خواهد شد.

حبیبی در ادامه از شهرداری خواست که فضا ساز‌ی شهری را برای روز اربعین انجام دهند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در ادامه گفت: اگر کمتر از ۹۰ درصد مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند درواقع هیچ تاثیری در کم شدن کرونا نخواهد داشت.

حبیبی افزود: به گفته پزشکان ماسک دشمن درجه یک کرونا است و باید استفاده از آن اجباری شود.

او بر نظارت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بازار، شبکه حمل ونقل به ویژه تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: بیشترین آمار مبتلایان به کرونا مربوط به حوزه‌ها بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار