فرمانده انتظامی گلستان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا همه مرزها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آنها صورت نمی گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: هر ساله در چنین روز‌هایی عاشقان حضرت از سراسر دنیا خود را به کربلای معلی می‌رساندند و این مراسم با حضور پرشور مردم برگزار می‌شد.

او گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی مرز‌ها بسته هستند و هیچ گونه ترددی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

سرهنگ دادگر افزود: توصیه پلیس این است که زائران به سمت مرز‌ها حرکت نکنند چرا که با ممانعت همکاران ما در نیروی انتظامی مواجه می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان گفت: همچنین هر ساله در چنین روز‌هایی مردم ولایتمدار و محبان اهل بیت (ع) در گلستان با راه اندازی کاروان‌هایی با پای پیاده به سمت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه (ع) حرکت می‌کردند که این مراسم نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان، برگزار نخواهد شد و در این خصوص نیز از همه مردم استان تقاضای همکاری داریم.

سرهنگ دادگر به شهروندان توصیه کرد: به جوسازی عده‌ای از افراد که با برنامه ریزی‌های هدفمند قصد تحریک مردم و تشویق آنان به نقض مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص راهپیمایی اربعین دارند توجه نکنند و پلیس نیز با اینگونه شایعه سازان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.