رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: ملی‌پوش مهابادی به همراه ۱۰ ورزشکار دیگر در رقابت‌های لیگ ستاره‌های بادبانی جهان حضور و کاپیتانی تیم را برعهده دارد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار داشت: مسئولان اتحادیه لیگ ستاره‌های بادبانی جهان به طور رسمی از ایران دعوت کرده اند تا در رقابت‌های سال ۲۰۲۲ حضور داشته باشد.

مصطفی پور افزود: احمد احمدی قایقران مهابادی و ملی پوش بادبانی کشور کاپیتان این قایق است و پس از مشخص شدن ترکیب نهایی، تیم ملی تمریناتش را برای حضور در این رویداد مهم آغاز خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


او تصریح کرد: حضور در رقابت‌های زیر نظر Stars Sailors League یک اتفاق تاریخی برای قایقرانی ایران به حساب می‌آید و برای اولین بار اتفاق می‌افتد که می‌تواند زمینه ساز رشد و توسعه بادبانی در کشورمان باشد و نماینده‌های ایران نیز می‌توانند پتانسیل خود در این رشته را به نمایش بگذارند.

احمد احمدی متولد ۱۳۶۹ مهاباد و جزو سه نفر قایقران برتر رنکینگ آسیا در این رشته است که با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.