رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: کرونا مسابقات پاراکانو قهرمانی سندرم داون و اوتیسم کشور را لغو کرد.

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: شاهو محمدی شناگر سندروم داون مهاباد و رکوردار شنای معلولین کشور، در قالب تیم قایقرانی آذربایجان غربی برای رقابت در مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور انتخاب شد، اما این مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا برگزار نشد.

مصطفی پور افزود: مسابقات پاراکانو قهرمانی کشور به مناسبت  گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ۳ مهرماه در دو بخش بانوان و آقایان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

او ادامه داد: این رقابت‌ها در مواد کایاک و تورینگ در ۳ کلاس معلولین در مسافت ۲۰۰ متر انجام شد و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد تصریح کرد: یونس فیضی از پیرانشهر در مسابقات قایق تورینگ کلاس TKL۱ موفق به کسب مدال طلا شد.

مصطفی پور اضافه کرد: صفر محب زاده از ارومیه در مسابقات قایق تورینگ کلاس TKL۲ مقام پنجم را کسب کرد.

او بیان کرد: به علت شیوع شدید بیماری کرونا مسابقات قایقرانی کلاس سندرم داون و اوتیسم برگزار نشد و شاهو محمدی ورزشکار سندرم داون مهابادی از حضور در مسابقات باز ماند.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم قایقرانی استان به مربیگری و سرپرستی سید محمد امین شیخ مندی ورزشکار مهابادی در این مسابقات حضور دارد.

مصطفی پور افزود: شاهو محمدی در دو ماده کرال سینه و پروانه به صورت حرفه‌ای کار می‌کند و دو بار در مسابقات المپیک ویژه ایران ماده کرال سینه مقام اول (مدال طلا) را کسب کرده است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.