رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:۶۳۶ مورد قطعی فوت در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تا کنون به ثبت رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:از ابتدای اپیدمی تا کنون تعداد ۶۳۶ مورد قطعی فوت در اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه ثبت شده است.

او ادامه داد: در این مدت بیشترین موارد فوت ثبت شده مربوط به شهرستان کرمانشاه بوده و ۳۵۷ نفر در این شهرستان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

محمدی بیان کرد: پس از شهرستان کرمانشاه شهرستان‌های اسلام آباد غرب باثبت ۶۰ مورد فوت، هرسین با ثبت ۳۵ مورد فوت، سنقر با ثبت ۳۰ مورد فوت و صحنه با ثبت ۲۹ مورد فوت بیشترین آمار موارد فوت در اثر ابتلا به کرونا را دارند.

او افزود:همچنین در این مدت تعداد موارد فوت ثبت شده در اثر ابتلا به کرونا در شهرستان کنگاور ۲۳ نفر، جوانرود ۲۳ نفر، سرپل ذهاب ۱۹ نفر، گیلانغرب ۱۸ نفر، پاوه ۱۷ نفر، روانسر ۱۱ نفر، دالاهو ۹ نفر، قصرشیرین ۳ نفر و ثلاث باباجانی ۲ نفر می‌باشد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.