رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به روند صعودی مبتلایان به کرونا در مهاباد محدودیت‌های جدید کرونایی به این شهرستان ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار کرد: براساس مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونای آذربایجان غربی برای کنترل شیوع این بیماری، محدودیت‌های کرونایی جدید در شهرستان مهاباد نیز اجرا می‌شود که بسته‌شدن دوباره سالن‌های ورزشی و تفرجگاه‌ها از جمله این موارد است.

آقازاده افزود: بر این اساس دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، مهد‌های کودک، زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلا‌ها تعطیل می‌شود.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی تصریح کرد: همچنین در یک هفته پیش رو، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه و چایخانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی و آیین عبادی سیاسی نماز جمعه لغو شده است.

او با بیان اینکه مردم باید حساسیت کافی نسبت به شیوع ویروس کرونا را داشته باشند، ادامه داد: کاهش استفاده از ماسک در بین شهروندان و بی تفاوتی نسبت به شیوع این ویروس از دلایل افزایش مبتلایان است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.