فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از کشف ۳۵ کیلو تریاک از یک دستگاه خودور ریو در آزاد راه تهران –کرج خبر داد.

توقیف خودرو حامل مواد مخدر در ساوجبلاغبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ  گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر فعالیت فردی سابقه دار در امر تهیه وتوزیع موادمخدر در سطح گسترده در شهرستان ساوجبلاغ و کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با رصد فعالیت‌های نامبرده، محرز شد که متهم قرار است با استفاده از یک دستگاه خودرو ریو در آزاد راه کرج – تهران یک محموله مواد افیونی را که با استفاده از یک دستگاه اتوبوس از استان‌های جنوبی به استان البرز منتقل شده بود را تحویل بگیرد.

سرهنگ سلیمانی گفت: ماموران بلافاصله به محل بارگیری اتوبوس‌های مسافربری در یکی از ترمینال‌های شهر کرج اعزام و پس از تحت نظر قرار دادن خودروها، خودرو ریو مورد نظر را که پس از تحویل مواد مخدر قصد خروج از ترمینال داشت را در یک فرصت مناسب توقیف کردند.

او با بیان این که در بازرسی از خودرو مورد نظر تعداد ۴ کیسه مواد مخدر حاوی ۳۵ کیلو تریاک کشف شد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام / ر.ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.