رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه از پرداخت ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان وام‌ کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رحیمی رئیس کمیته امدادشهرستان صحنه از پرداخت ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان وام‌ کارگشایی به مددجویان کمیته امداد  از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه امسال خبر داد و گفت: این مبلغ وام کارگشایی و  ودیعه مسکن به۹۹خانوار تحت حمایت شهرستان پرداخت شده است.

او  اظهار داشت: پرداخت کمک به مددجویان، کمک به پرداخت هزینه درمانی و کمک به ارتقاء شاخص‌های بهداشتی نیازمندان، ارائه خدمات فرهنگی، پرورشی و وتربیتی به مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویی و پرداخت کمک هزینه  ازدواج  ازجمله خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

 

پرداخت  ۷۸میلیون و ۷۰۰هزار  ریال صدقه در گهواره 

قدمی رئیس  کمیته امداد گهواره گفت: از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه ازصندوق های صدقات، مبلغ ۷۸میلیون و ۷۰۰هزار ریال از سوی مردم نیکوکار گهواره تحت عنوان  به نیازمندان و مددجویان اهدا شده است.

قدمی با قدردانی از مردم نیک اندیش گهواره و کمک این عزیزان به نیازمندان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در اسرع وقت در اختیار نیازمندان واقعی قرار خواهد گرفت.

او گفت:این در حالی است که تا پایان شهریورماه پارسال مبلغ ۶۱میلیون و ۶۶۵هزار  ریال جمع آوری شده  بود که  نسبت به مدت مشابه پارسال از رشدی ۱۲۸ درصدی برخوردار است  که با حمایت های مردم نیکوکار گهواره تا پایان سال شاهد رشد بهتری خواهیم بود.



بیش از ۱۰ میلیارد تومان در شورعاطفه های جمع آوری شده است 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در جشن عاطفه‌های امسال که به مناسبت همزمانی با ایام محرم به عنوان شور عاطفه نامگذاری شد، مردم خیر و نوع‌دوست کرمانشاه بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

محسن رخصی افزود: به دلیل بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور، شور عاطفه‌ها امسال از ۲۲ شهریور آغاز و تا ۱۱ مهر ادامه داشت.

او گفت: برآورد‌های اولیه این بود که در شور عاطفه‌های امسال حدود هفت میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شود، اما خوشبختانه با پای کار آمدن خیران نیکوکار بر اساس آخرین آمار تاکنون بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان برای دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی جمع آوری شده است.

او اظهار داشت: از این میزان ۹ میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت غیرنقدی و کالا و ماباقی به صورت نقد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه افزود: کمک‌های نقدی خیران نیک اندیش به خرید اقلام آموزشی و تحصیلی غیر حضوری مانند تبلت اختصاص داده می‌شود و به همراه کمک‌های غیرنقدی در اسرع وقت بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

رخصی یادآور شد: خیران در جشن عاطفه‌های پارسال نیز بیش از ۶ میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.