رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ طرح اشتغال زودبازده با پرداخت وام‌های قرض الحسنه برای مددجویان دالاهویی ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰ طرح اشتغال زودبازده برای مددجویان دالاهویی ایجاد شده است.

او با بیان اینکه این فرصت‌های شغلی با پرداخت وام‌های قرض الحسنه ایجاد شده اند، گفت : بیش از دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام برای ایجاد این شغل‌ها در اختیار مددجویان دالاهویی قرار گرفته است.

بهرامی افزود : بیشترین تعداد مشاغل اجرا شده از سوی مددجویان تحت حمایت در این شهرستان به منظور تحقق شعار جهش تولید و در حوزه دامپروری و صنعتی بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان دالاهو با بیان اینکه این نهاد به مددجویان دارای مهارت و جویای کار وام‌های قرض الحسنه بدون نیاز به سپرده گذاری و بدون سود پرداخت می‌کند، افزود : مددجویان متقاضی دریافت وام‌های قرض الحسنه می‌توانند به دفتر کمیته امداد در شهرستان دالاهو مراجعه کنند .

فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه با اعلام فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها، گفت: هم اکنون ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی‌های شهر کرمانشاه خالی است که امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند.

رضا طاهری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ۹۵۹ مددجوی کرمانشاهی از طریق کاریابی و تعامل با کارفرمایان اشتغال پایدار ایجاد شده است.

طاهری افزود: پیش بینی می‌شود طی تعاملات صورت گرفته با کارفرمایان و بنگاه‌های کاریابی در مجموع تا پایان سال هزار و ۳۴۱ مددجو در استان کرمانشاه از طریق کاریابی‌ها دارای شغل پایدار شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون صرفا ظرفیت ۲۵۰ شغل در کاریابی‌های شهر کرمانشاه خالی است.

او با اعلام فراخوان جذب نیرو در کاریابی ها، گفت: امیدواریم به زودی مددجویان متقاضی و جویای کار جذب این مشاغل شوند.

طاهری با یادآوری اینکه کمیته امداد آمادگی دارد نیروی مورد نیاز کارفرمایان و بنگاه‌های کاریابی را براساس مهارت، جنس، سن و.. تامین کند، گفت: همچنین این نهاد در صورت نیاز کارفرمایان به نیرو‌های مهارت دیده، آموزش‌های شغلی رایگان به این مددجویان ارائه می‌دهد.

رضا طاهری با یادآوری اینکه کمیته امداد به کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت را به کار گمارند بسته‌های تشویقی اعطا می‌کند، افزود: پرداخت تسهیلات کارفرمایی تا سقف ۵۰ میلیون تومان در ازای به کارگیری هر مددجو یا پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت دو سال متوالی از بسته‌های تشویقی این نهاد به شمار می‌رود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.