کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی از روز سه‌شنبه آینده ۱۵ مهر ماه تا شش درجه کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا در خراسان رضوی به میزان شش درجه سردتر شده و این روند تا پایان این هفته ادامه خواهد یافت.

او در ادامه به دیگر تغییرات جوی در خراسان رضوی اشاره کرد و افزود: با افزایش رشد ابر، احتمال بارش‌های پراکنده و رگباری باران برای عصر فردا دوشنبه ۱۴ مهر ماه در نواحی شمال و غرب خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین بیشینه دمای امروز ۱۳ مهر ماه هوای مشهد را ۲۵ درجه سلسیوس اعلام و کرد و ادامه داد: بر این اساس دمای هوای این کلانشهر به تدریج کاهش یافته و روز جمعه آینده ۱۸ مهر ماه ۱۹ درجه نزول خواهد کرد.

اثمری بیان کرد: کمینه دمای دیشب هوای مشهد  نه درجه سلسیوس بود که با کاهش نسبی شب‌های آخر این هفته تا پنج درجه سیلیوس پایین می‌رود.

او تصریح کرد: قوچان در شمال خراسان رضوی با کمینه دمای چهار درجه زیر صفر و مه‌ولات در جنوب شرق خراسان رضوی با بیشینه دمای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت اخیر بودند.


کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: بیشترین شدت وزش باد در همین مدت از بردسکن واقع در جنوب غربی خراسان رضوی با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شد.
 
انتهای پیام// ف.ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.