سرپرست اداره ثبت احوال شهرستان زیرکوه از خدمت رسانی سیار اداره ثبت احوال این شهرستان به اهالی بخش شاسکوه خبر داد.

نعمتیان سرپرست اداره ثبت احوال زیرکوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این خدمت رسانی با هدف جلوگیری از رفت و آمد مردم جهت انجام امورسجلی انجام شد.

او با اشاره به اینکه در این میز خدمت سیار به اهالی روستا‌های استند و فندخت هم خدمات ارائه شد افزود: حدود ۲۶ هزار نفر از واجدین دریافت کارت هوشمندملی اقدام نموده اند و در حال حاضر حدود ۳۶۰۰ نفر فاقد کارت هستند.

نعمتیان با اشاره به اینکه داشتن کارت ملی هوشمند الزامی است گفت: نیاز است بمنظور رسیدن به آمار حداکثری این امر اطلاع رسانی شود.


بیشتر بخوانید 


سرپرست اداره ثبت احوال زیرکوه با بیان اینکه کارت‌های ملی قدیمی باطل شده و مردم در سال آینده با مشکل مواجه می‌شوند، از مردم خواست در اسرع وقت نسبت به تعویض کارت‌های ملی و شناسنامه‌های خود اقدام کنند.

نعمتیان ادامه داد:کارت هوشمند ملی از دستاوردهای نظام بوده و در جلوگیری از فساد مالی، شناسایی فرارهای مالیاتی و کلاهبرداری موثر است.

سرپرست اداره ثبت احوال زیرکوه عنوان کرد:برایجلوگیری از انتشار ویروس کرونا این خدمت رسانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک ،مواد ضد عفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد.

 انتهای پیام /  ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.