بیش از ۲۹ هزار تن پسماند ساختمانی و عمرانی در نیمه نخست امسال در جایگاه پسماند‌های ساختمانی لیا دفن شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، غلام عباس مهر علیان سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با بیان اینکه بیش از ۲۹ هزار تن پسماند ساختمانی و عمرانی در نیمه نخست امسال در جایگاه پسماند‌های ساختمانی لیا دفن شده است، از کاشت بیش از هزار اصله درخت در سلول‌های دفن کامل شده این محل خبر داد.

مهر علیان از صدور ۳۶۴ کارت تردد ۶ ماهه برای خودرو‌های حمل این ضایعات خبر داد و افزود: حمل ضایعات ساختمانی بدون اخذ مجوز از این سازمان تخلف محسوب می‌شود.

او اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ دستگاه خودروی متخلف که به صورت غیرمجاز پسماند‌های ساختمانی حمل می‌کردند طبق قانون مدیریت پسماند با مالکان آن‌ها  برخورد شد.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: همچنین در این مدت ۵۲۴ فقره اخطار در باره پسماند‌های ساختمانی، به مختلفان داده شد.

مهر علیان با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۶ قانون مدیریت پسماندها، دپوی پسماند‌های عمرانی و ساختمانی در معابر عمومی تخلف محسوب می‌شود از صاحبان املاک در حال ساخت و ساز خواست، پسماند‌های عمرانی خود را برای دفن به جایگاه دفن پسماند‌های ساختمانی لیا منتقل کنند.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.