دریافت وام خرید اقساطی در این شرایط منطقی‌تر از پس‌انداز کردن است، زیرا شما کالایی را به قیمت امروز خریداری می‌کنید ولی اقساط آن را در ماه‌های آینده می پردازید.

به گزارش خبرنگار به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در روزهایی که شرایط اقتصادی پایدار نیست و نمی‌توان چشم‌انداز روشنی از آینده داشت، پس‌انداز کردن به منظور خرید کالا، منطقی به نظر نمی‌رسد. زیرا تضمینی برای ثبات قیمت در مدت زمانی که صرف پس‌انداز می‌شود وجود ندارد. از همین رو افراد پس از گذشت چند ماه از پس‌انداز کردن، با افزایش قیمت کالا مواجه می‌شوند و قدرت خرید آن را از دست می‌دهند.

 

دریافت وام خرید اقساطی در این شرایط منطقی‌تر از پس‌انداز کردن است، زیرا شما کالایی را به قیمت امروز خریداری می‌کنید ولی اقساط آن را در ماه‌های آینده پرداخت می‌کنید. درحالیکه ممکن است ماه‌های آینده قیمت کالایی که خریداری کرده‌اید افزایش پیدا کند، شما آن را به نرخ قبل تسویه می‌کنید. بنابراین توانسته‌اید قدرت خرید خود را افزایش دهید.

 

 

دیجی‌پی در این شرایط اقتصادی که توان خرید افراد کاهش یافته است، امکان دریافت وام خررید اقساطی کالا را برای کاربران فراهم کرده است.

 

اما وام دیجی‌پی چه مزایایی دارد؟

  • دریافت فوری وام (۷۲ساعت بعد از تایید مدارک)
  • بدون نیاز به معرفی فرد ضامن
  • بدون نیاز به مراجعه حضوری
  • بدون نیاز به سپرده‌گذاری
  • امکان دریافت برای عموم مردم
  • بدون انتظار در نوبت دریافت وام
  • امکان خرید از دیجی‌کالا با بیش از ۲.۵میلیون کالای متنوع

 

 

درصورتیکه شما هم مایل به دریافت وام هستید ولی امکان معرفی ضامن ندارید، میتوانید همین حالا اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید و برای دریافت وام ثبت‌نام کنید.

چرا در اوضاع اقتصادی فعلی، دریافت وام به‌صرفه است؟

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نبض بازار ، دی جی پی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.زهرا
۱۴:۲۲ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
سلام‌خواهش میکنم به اوضاع دیجی پی رسیدگی کنید والا ما که دستمون از همه جا کوتاهه حداقل شما پیگیری کنید ببینید پشت صحنه چه خبره این چه جور به روزسانیه که تمومی نداره تازه الان بهونه جدید پیدا کردن میگن به روز رسانی تموم شده اما چون تعداد درخواست زیاده طول میکشه جوابتون رو بدیم این چه وضعشه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
آیدین خلیلی
۱۵:۱۵ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
با سلام
این سایت باعث نگرانی من شده خواهشمندم باشگاه خبر نگاران جوان که همیشه همراه مردم بودن بازبه کمک مردم بیان
حدود یک ماهه کلا چک مابه ..... برای وام بیست میلیونی رسیده ولی خبری از وام نیست همش میگن درحال بروز رسانی هستیم وام هم لغو زدیم باز لغو نکردن و چک مارو ندادن نگرانیم نکنه کلاهبرداری باشه چون تو اینستگرام هم تو اکانت ..... خیلی ها تو بخش نظرات شاکی هستن مدارک ثبت نامم هست دونه دونه خواستین میتونم از طریق جی میل خدمت شما عزیزان تقدیم کنم
باتشکر
آخرین اخبار