با ابتلای ترامپ به کرونا، یک خبرنگار آمریکایی گفت که کسی که می‌خواست حافظ جان آمریکایی‌ها باشد حتی نمی‌تواند از خود و خانواده‌اش محافظت کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مثبت اعلام شدن تست کرونای رئیس جمهور آمریکا واکنش‌های بسیاری را در محافل سیاسی این کشور به همراه داشته است.

بیشتر این واکنش‌ها حول محور رویکرد نادیده انگاشتن ویروس کرونا و ادعا‌های او درباره این بیماری و ماسک نزدنش می‌چرخد.

خبرنگار شبکه «ام اس ان بی سی» در واکنش به کرونایی شدن ترامپ مدعا‌های چند ساله او در خصوص حضانت از مردم آمریکا را به چالش کشید. خبرنگار ویژه شبکه «ام اس ان بی سی» در کاخ سفید در حساب توئیتری خود نوشت: او می‌گوید می‌تواند از آمریکایی‌ها محافظت کند، اما به عنوان محافظت شده‌ترین آمریکایی در کشور، او نمی‌تواند از خودش، همسرش و محل کارش حفاظت کند.

رئیس جمهور آمریکا، بامداد جمعه اعلام کرد که نتیجه تست کرونای او و همسرش به ویروس کرونا مثبت بوده است. او در صفحه توئیترش نوشت: «نتیجه تست بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد. ما روند قرنطینه را فورا آغاز خواهیم کرد. ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.»

روز پنجشنبه نتیجه تست کرونای هوپ هیکز، یکی از مشاوران نزدیک ترامپ مثبت اعلام شده بود. هیکز یکی از اعضای حلقه نزدیک به ترامپ است. او در سفر اخیر او به ایالت اوهایو برای شرکت در مناظره با جو بایدن، نامزد حزب دموکرات، رئیس‌جمهور آمریکا را همراهی کرده بود.

ترامپ هم‌اکنون در بیمارستان نظامی مریلند به سر می‌برد و به گفته یکی از مشاورانش دچار مشکلات تنفسی شده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار