نشریه هیل نوشت رئیس‌جمهور در حالی راهی بیمارستان شده است که در بیشتر مواقع توصیه‌های بهداشتی از جمله ماسک زدن را نادیده می‌گرفت.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه هیل  در مطلبی نوشت دونالد ترامپ بعد از چندین ماه خودداری کردن از زدن ماسک، به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری شد.

ترامپ پس از شش ماه نادیده گرفتن توصیه‌های مقامات بهداشت عمومی دولت خود مبنی بر استفاده از ماسک در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا راهی بیمارستان شد.

او در حالی عصر جمعه به بیمارستان نظامی والتر رید منتقل شد که کاخ سفید حالش را خوب اعلام کرده است و مارک مدوز، رئیس دفتر ریاست جمهوری تصریح کرد که آقای ترامپ و همسرش علایم خفیفی از کرونا بروز داده‌اند و انتقال به بیمارستان یک اقدام احتیاطی است.

خبر مثبت شدن تست کرونای ترامپ در شرایطی منتشر شد که او دو روز پیش جو بایدن رقیب انتخاباتی خود، را به دلیل زدن ماسک تمسخر کرده بود.


بیشتر بخوانید


پس از بستری شدن ترامپ در بیمارستان، جو بایدن در توییتی اعلام کرد که برای ترامپ آرزوی سلامتی دارد و امیدوار است ابتلای ترامپ به کرونا یک گوشزد جدی برای همگان باشد که هم ماسک بزنند و هم فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

علاوه بر رئیس‌جمهور، اطرافیان و خانواده ترامپ نیز به پیروی از او در طول مدت همه‌گیری کرونا از زدن ماسک خودداری می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار