طی هفته گذشته؛

تداوم کاهش شاخص کل بازار بورس

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی گفت:شاخص کل بازار بورس با ۱۰۸ هزار و ۱۵۶ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۲۶ واحد رسید.

وحید جوادی مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: هفته گذشته تعداد ۶۹.۴۱۱.۹۵۸ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش ۸۱۵.۰۹۰.۸۴۷.۵۵۵ ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت، که ۲۴ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

جوادی بیان کرد:شاخص کل بازار بورس با ۱۰۸ هزار و ۱۵۶ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۴۲۶ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۶۰ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۷ هزار و ۶۷۵ واحد رسید.

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎آذربایجان‌غربی  در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۷ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۴۱ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۹ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی بیان کرد:همچنین در این هفته سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با ۱۹ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

انتهای پیام/ن م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.