عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: خانه جوان همدان با حداقل امکانات و بودجه و تنها با استفاده از توان و خلاقیت جوانان توانست فعالیت خود را آغاز کند.

آغاز فعالیت خانه جوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضوان سلماسی، عضو شورای شهر همدان بیان کرد: وجود تشکل‌های حوزه جوانان در هر شهری به شرط بهره گیری از ظرفیت‌های بالای این قشر از جامعه می‌تواند اثرات مطلوب و بسیار خوبی را در شهر یا کشور به همراه داشته باشد.

سلماسی افزود: اعتماد به جوانان و سپردن کار به آنان، ضمن ایجاد رشد و تعالی برای جوانان، می‌تواند تجربه‌های خوبی را نیز برایشان به همراه داشته باشد، تجربه‌هایی که می‌تواند در آینده کاری و زندگی جوانان بسیار مؤثر باشد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان یادآور شذ: سپردن مسئولیت به افراد جوانی که نیرو و انگیزه فراوان دارند، منجر به ایجاد تغییر و تحول در نگاه جامعه می‌شود و استفاده از رویکرد‌های جدید توسط جوانان در برنامه ریزی و اجرا، اثرات اجتماعی خوبی را به همراه دارد.

سلماسی اضافه کرد: خانه جوان همدان با رویکرد ایجاد فضای باز برای همه جوانان شهر و انجام فعالیت در همه حوزه‌ها از جمله حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی، به خصوص در قالب فضای مجازی و تولید محتوا، برنامه‌های مختلف آموزشی یا اجرایی خود را آغاز کرد.

او ادامه داد: این مجموعه با حداقل امکانات و بودجه و تنها با استفاده از توان و خلاقیت جوانان توانست یک فضای حضور و گفتگوی سالم و خوب، با حداکثر بهره برداری را برای همه جوانان همدانی چه دختر و چه پسر ایجاد کند.

سلماسی گفت: فعالیت‌های خوب این مجموعه موجب شد تا خانه جوان همدان به عنوان دبیرخانه شبکه ملی رسانه و فضای مجازی جوانان کشور نیز معرفی شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: شورای شهر ، خانه جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.