سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: از مردم تقاضا داریم از تولیدات بومی شهرستان استفاده کنند تا با پویایی کارخانه‌های شهرستان به اقتصاد دزفول کمک کرده باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمند پور  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از کارخانه تولید کولر ۲ تیکه تولید دزفول ( شرکت صنایع تولیدی خانه سپید مشرق زمین ) دیدن کرد و گفت: این مجموعه علاوه بر تولید یک وسیله مورد نیاز و ضروری، اشتغالزایی بسیار خوب و بالایی دارد.

او با بیان اینکه اگر چرخ اقتصادی این کارخانه بر روی ریل درستی حرکت کند ظرفیت تولید روزانه ۶٠٠ کولر را خواهد داشت افزود:  از مردم دزفول تقاضا داریم از تولیدات بومی شهرستان استفاده نمایند و پویایی این کارخانه و اقتصاد دزفول کمک کنند.

 فرهمند پور تصریح کرد: طبق برآورد های اولیه قیمت کولرهای ۲ تیکه تولید شده در شهرستان دزفول حدود چهار میلیون تومان کمتر از سایر برندهای موجود در بازار است و این کارخانه در صدد توسعه خط تولیدات خود و تولید لوازمی مانند لباسشویی است که حمایت مردم و مسئولان را می‌طلبد.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: باعث افتخار است که در شهری زندگی کنیم که ظرفیت و پتانسیل های زیادی دارد همچنین امیدواریم روزی در تمام خانه‌ها محصولات و برندهای دزفول دیده و استفاده شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.