آزمون استخدامی تامین اجتماعی با همکاری جهاد دانشگاهی آبان ماه امسال همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام برای شرکت در آزمون استخدامی این سازمان، گفت: این آزمون قرار است آبان‌ماه امسال و با همکاری جهاددانشگاهی همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار شود.

محسن تنگستانی‌پور گفت: امسال مجوز جذب ٤٧ نفر نیرو در پست‌های متصدی و رسته کارشناسی شامل امور بیمه، امور اداری، امور مالی و فناوری اطلاعات را از سازمان تامین اجتماعی کشور دریافت کرده‌ایم.

او ادامه داد: ۲۱ شهریور آزمون جذب ٤٢ نفر کارشناس در استان فارس برگزار شد و احتمالا تا اواخر مهرماه جاری نتایج این آزمون و افراد واجد شرایط جذب مشخص خواهند شد.

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد اداره کل تامین اجتماعی فارس با بیان اینکه دوم آبان ماه امسال نیز آزمون جذب ۲۹ نیروی متصدی توسط جهاددانشگاهی فارس برگزار خواهد شد، گفت: همزمان با بخش درمان، ٤٩٩٦ نفر برای شرکت در آزمون جذب کارشناس ثبت نام کردند که ۴۰۵۰ نفر در زمان آزمون حضور یافتند.

تنگستانی‌پور بیان کرد: از ٤٧ نفر نیرویی که قرار است به تامین اجتماعی استان بپیوندند، ٤ نفر در شیراز و مابقی در سایر شهرستان‌های فارس مشغول به فعالیت می‌شوند.

رئیس اداره منابع انسانی و پایش عملکرد تامین اجتماعی فارس همچنین از کمبود ٣١١ نیرو در بخش بیمه‌ای فارس خبر داد و گفت: هم‌اکنون ٢٥ درصد و معادل ٣١١ ردیف در تامین اجتماعی فارس بلاتصدی داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار