رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی ثبت اسناد و صنایع شیر ایران و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، توسط جهاددانشگاهی در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مظاهر بابایی رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: زمان برگزاری  سه آزمون نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع‌شیر را روز جمعه ۲۰ تیرماه اعلام و اضافه کرد: مجوز‌های لازم برای برگزاری این آزمون دریافت و تمهیداتی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل برگزاری آزمون اندیشیده شده است.

او بیان کرد: برگزاری این آزمون در شیراز با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و براساس پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

بابایی، شمار داوطلبان در این آزمون‌ها را بیش از ۱۹۰۰ نفر اعلام و افزود: برای برگزاری این آزمون، مجوز رسمی وزارت بهداشت، گرفته شده است و در زمان برگزاری آزمون هم نظارت مناسب برای رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس گفت: این آزمون توسط جهاددانشگاهی استان فارس و در چهار حوزه برگزار خواهد شد که سه حوزه آن در شیراز و یک حوزه در شهرستان ممسنی است.

او با اشاره به همکاری حدود ۳۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی در برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد که تعداد ۶۰ نفر از این افراد از اعضای جهاددانشگاهی فارس هستند.

بابایی گفت: از کل شرکت کنندگان آزمون‌های استخدامی سازمان ثبت اسناد و صنایع شیر ایران و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در استان فارس، ۴۳۴ نفر در حوزه نورآباد ممسنی و مابقی در شیراز در این آزمون شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.