امام جمعه موقت بندرعباس گفت: راه‌حل خروج کشور از تنگنای اقتصادی و حل مشکلات مردم تکیه بر توان داخلی و تلاش جهادی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،حجت الاسلام قنبر درویشی، امام جمعه موقت بندرعباس گفت: ابعاد جنگ اقتصادی به لحاظ روانی بسیار سنگین‌تر از ابعاد جنگ نظامی است.

حجت الاسلام درویشی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس افزود: ملت ایران در این چهل سال توانسته با استقامت، پایمردی، هوشیاری  با توطئه‌ها مقابله کند.

او افزود: عمده مشکل‌های اقتصادی از درون کشور بوده و شاید در حدود ۳۰ درصد آن‌ها خارجی باشد لذا دراین زمینه  مردم ومسوولان مقصرند.

حجت الاسلام ‌درویشی با تاکید بر اینکه نفوذ و مسئله نفوذ را باید جدی گرفت گفت: دشمنان  همواره از راه‌های مختلف سعی در ضربه زدن به ملت هستند و باید هوشیارانه  مراقب نفوذی‌ها بود.

امام جمعه موقت بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه  به حل مسائل و مشکلات داخلی اشاره کرد و افزود: مسئولان کشور باید با تمام توان جهادی عمل کنند تا مردم فشار اقتصادی کمتری را متحمل شوند.

او گفت: در زمینه تکیه بر توان داخلی تجربیات خوبی خصوصا در شرکت‌های دانش بنیان داریم و باید از همین تجربیات در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی بهره برد تا نهایتا کشور از این تنگنای اقتصادی خارج شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.