امام جمعه بندرعباس گفت: دشمن به‌دنبال زمین‌گیر کردن مکتب حسینی بود، اما شکست خورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت‌الاسلام  والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه گفت:مکتب حسینی با تکیه بر عقلانیت و منطق ریشه همه توطئه‌ها را در طول تاریخ را خنثی و این مکتب را به کانونی الهام‌بخش در جهان تبدیل کرده است.

عبادی زاده ضمن تشکر از هیات‌های عزاداری محرم برای رعایت کامل اصول بهداشتی افزود:دشمنان اسلام از مکتب حسینی بیمناک‌ هستند، زیرا این مکتب اندیشه مقاومت مبتنی بر عقلانیت را در میان مسلمین جریان داد و امسال تلاش زیادی داشتند که این حرکت و جوشش عظیم را زمین‌گیر کنند، اما موفق نشدند.

او مقاومت هوشمندانه را نسخه رهایی ملت‌ها از چنگال استکبار عنوان کرد و افزود: هر چه در برابر دشمنان اسلام و ایران کوتاه بیاییم آن‌ها دامنه زیاده‌خواهی‌هایشان را گسترده‌تر می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به موفقیت‌های دانش آموزان هرمزگانی در زمینه های، علوم آزمایشگاهی، نانو، امتحانات نهایی و قرآنی افزود: در حوزه عدالت آموزشی نباید هیچ فرقی بین مرکز هرمزگان با مناطق محروم این استان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده ضمن اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد پدافند هوایی افزود: از نظر نظامی پدافند هوایی ارتش نقش مهمی در امنیت آسمان کشور داشته است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.