مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک‌هزار و ۵۵۹ نفر از شاغلان واحد‌های تولیدی در زنجان به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،یوسفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا که عصر دیروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: در راستای پیشگیری از کرونا ۳ هزار و ۱۲۱ واحد هدف‌گذاری شده در استان زنجان وجود دارد که  ۲۳۷ واحد آن با بیش از ۵۰ نفر نیروی کار شناسایی شده و مورد بازرسی قرار گرفتند و ۸۸۴ کارگاه نیز زیر ۵۰ نفر نیروی کار دارند.

او با بیان اینکه طی هفته گذشته از همه کارگاه‌های استان زنجان که بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار دارند، بازرسی شده است و مابقی نیز طی مدت ۱۰ روز آینده به لحاظ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت، افزود: ۱۶۷ کارگاه به صورت ضربتی مورد بررسی قرار گرفت که مشخص شد۹۶ درصد آن‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده اند و برای ۴ درصد باقی‌مانده نیز یک هفته مهلت داده شده تا نواقصات را برطرف کنند، در غیر این صورت طبق قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون از ۴ هزار و۱۹۳ واحد در استان زنجان بازرسی شده است، گفت: بیشترین بازدید‌ها متعلق به شهرستان زنجان بوده است.

او تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده ۸۶ درصد کارگاه‌هایی که بیش از ۵۰ نفر نیروی کار دارند از ورود افراد دارای علائم ابتلا به کرونا جلوگیری کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از ابتلای یکهزار و ۵۵۹ کارگر واحد تولیدی و صنعتی استان زنجان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: بر اساس آمارگیری‌های انجام شده تاکنون هیچ کارگری در زنجان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست نداده است.

یوسفی با بیان اینکه ۸۹ درصد کارگاه‌های استان زنجان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: در بیش از ۹۵ درصد کارگاه‌های استان زنجان مواد ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود.
 
منبع ایسنا
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.