امام جمعه شهرستان انار گفت: امسال عزاداران حسینی مراسم زیارت اربعین را در منازل و مکان‌های مختلف با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام منتظری، امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت:امسال عزاداران حسینی به علت جلوگیری از بیماری کرونا از پیاده روی نجف تا کربلا محروم هستند و مراسم زیارت اربعین را در منازل و مکان‌های مختلف با رعایت دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهند کرد.

او گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مراسم روز اربعین در صحن امام علی امامزاده محمد صالح شهرستان انار ویژه برادران از ساعت ده صبح روز پنجشنبه (اربعین حسینی) برگزار خواهدشد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه‌های نمازجمعه به سالگرد هجرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت:حضرت امام خمینی(ره) هجرت‌های زیادی را در طول مبارزاتشان داشتند که تمام آن‌ها از روی ایمان و اعتقاد بود و دراین هجرتها ثبات قدم، استواری گام، عزم راسخ و سازش ناپذیری امام با دشمن موج می‌زد.

او با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: ملت ایران امروز امنیت خود را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی جان برکفان نیروی انتظامی و سلامت جامعه را مدیون مدافعان سلامت هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار