امام جمعه قلعه گنج گفت: جمهوری اسلامی ایران با تولد الگوی دیگری بنام جبهه مقاومت توانست دفاع از ارزش ها را در عراق، یمن، سوریه و لبنان پایه ریزی کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام احمد نجنو ،خطیب جمعه شهرستان قلعه گنج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،گفت: اکنون در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، وقتی دفترچه نظام را ورق می زنیم  افتخار و سرمایه‌های بزرگی را می بینیم، دشمنان به دنبال این بودند با کمک بیش از ۲۵ کشور سرمایه‌های ما را به یغما ببرند، اما مردم ما با رهنمود‌های امام و رهبری ومقابله و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام با دست خالی میهن عزیز را حفظ کردند.

امام جمعه قلعه گنج بیان داشت :امروز دشمنان  ما با قدرت تمام دنبال منافع خود در منطقه هستند و با دشمنی تمام سعی دارند در همه حوزه‌ها چه در مسائل فرهنگی ،اجتماعی، اقتصادی وغیره به کشور ما ضربه بزنندو این انقلاب رامهار کننداما رهبری تمام نقشه های آنها را نقش برآب می کنند.

او افزود:جمهوری اسلامی ایران با تولد الگوی دیگری بنام جبهه مقاومت  توانست این جبهه را تمام قد در عراق، یمن، سوریه و لبنان راه اندازی  کند که این جبهه امروزه توانسته جلو تعرض دشمن و فریب‌های تاکتیکی آن‌ها را بگیرند، این‌ها همه از برکات و تجربیات دفاع مقدس هستند و این از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار