فعالیت ۲۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در بروجن

۲۱۱ واحد تولیدی و صنعتی در ۵ شهرک صنعتی شهرستان بروجن در حال فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با حضور فرماندار بروجن، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان از تعدادی از واحد‌های صنعتی و تولیدی بازدید شد و مسائل این واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مسعود ملکی فرماندار بروجن گفت: با توجه به اینکه این شهرستان به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته می‌شود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی توجه به زیر ساخت‌های تولید به ویژه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های اصلی است.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به استقرار ۲۱۱ واحد تولیدی و صنعتی فعال در پنج شهرک صنعتی و افزون بر هفت هزار جمعیت کارگری افزود: شهرستان بروجن کمترین میزان حوادث کارگاهی در بنگاه‌های اقتصادی چهار محال و بختیاری را داراست.

ملکی اضافه کرد: از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و ... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود و از همه ظرفیت‌های موجود در راستای حمایت از تولید کنندگان، رونق تولید و اشتغال استفاده می‌کنیم.

ملکی گفت: تأمین مواد اولیه، کمبود نقدینگی و تأمین ارز، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات از مهم‌ترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار