مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از ساخت یکهزار مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در شهر گنبد ۸۶۱ ثبت نامی واجد شرایط طرح ملی اقدام مسکن داریم که با برنامه ریزی‌های انجام شده یکصد واحد را بنیاد مسکن در شهرک بهارستان و ۹۰۰ واحد دیگر را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) می‌سازد.


حسین محبوبی با اشاره به اجرای طرح ساخت مجتمع پزشکی قانونی شهرستان گنبدکاووس نیز افزود: این طرح به دلیل ارائه خدمات به مردم شرق استان گلستان با اعتبار ویژه و با جدیت در حال اجرا است و امیدواریم دهه فجر تکمیل شود.


محبوبی در ادامه با اشاره به اهمیت جاده نفت برای سهولت دسترسی و کاهش تصادفات جاده‌ای این شهرستان گفت: تاکنون ۶ کیلومتر از جاده نفت آسفالت شده و قرار است ۱۵ کیلومتر دیگر از این جاده را اداره راه و شهرسازی استان و ۴ کیلومتررا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تکمیل کند که در مجموع مسیر در دست احداث بیش از ۶۰ درصد می‌رسد.


مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با بیان اینکه برای انجام کامل تعهدات نیازمند اعتبارات ویژه هستیم، افزود: برآورد تکمیل کل این جاده بیش از یکصدو پنجاه میلیار تومان اعتبار است که در کنار اعتبارات استانی به اعتبارات ملی نیاز است.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
بهم دعدن
Iran (Islamic Republic of)
احمد سعدی
۱۵:۲۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
من تو شهر گنبد کاووس ثبت نام کردم چهل میلیون هم واریز کردم ولی الان هشت ماه خبری نشد
Germany
احمد سعدی هشت ماه ثبت نام کردم پول هم ریختم خبری نشد
۲۱:۰۷ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
نزدیک یک ساله ثبت نام کردم پول هم ریختم خبری نشد